Fizetési tájékoztató

 

Ezen az oldalon összegyűjtöttük a fizetéssel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat:

 

A fizetés menete

A megrendelés során lehetőséged van kiválasztani, hogy milyen módon szeretnél fizetni, ez a paraméter később is módosítható. A megrendelés leadása után egy díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki a szolgáltatások részleteivel és a fizetendő díjjal. A díjbekérő a rendelés után azonnal elérhető, valamint e-mailen is elküldjük neked. Online fizetési mód választása esetén a kifizetés az ügyfélkapuból megnyitott díjbekérőn szereplő fizetési linkre vagy gombra kattintva indítható. Átutalás választása esetén a díjbekérőn feltüntetett bankszámlaszámra utalással vagy banki befizetéssel teljesíthető a kifizetés.
A befizetés megérkezésének regisztrálása online fizetés esetén automatikusan megtörténik a fizetési folyamat végén, átutalás esetén a banki forgalom kézi feldolgozása során, a bankszámlánkon történő jóváírást követően. A jóváírás megtörténtéről (akár automatikus, akár kézi) e-mailen értesítünk.

Fizetési módok

Az alábbi online és offline fizetési módokat kínáljuk.

Online fizetés bankkártyával: Solution Graphicsa fizetés legegyszerűbb módja. A biztonságos felületen végrehajtod a tranzakciót, és sikeres fizetés után automatikusan megtörténik a jóváírás, elindul a megrendelésed aktiválása. A kényelem jegyében választhatod a bankkártya regisztrációt, hogy a jövőbeli számláid automatikusan kiegyenlítésre kerüljenek. A bankkártya adatokat ebben az esetben fizetési partnerszolgáltatónk tárolja, a kártyatársaságok szigorú előírásai szerint.

Online fizetés PayPal fiókkal: Solution Graphicsha van PayPal fiókod, azt is használhatod a szolgáltatásaid kifizetésére. A díjbekérő oldalon állítsd be a PayPal fizetési módot és a gombra kattintva indíthatod a fizetést. Sikeres fizetés után automatikusan megtörténik a jóváírás, elindul a megrendelésed aktiválása. PayPal azonosítónk: paypal@ezit.hu, de kérjük ne küldj rá közvetlenül a PayPal Send money funkciójával pénzt, csak a díjbekérőn szereplő gombbal indított fizetéssel, mert így tudjuk beazonosítani a tranzakciókat.  A kényelem jegyében választhatod az automata PayPal fizetést, hogy a jövőbeli számláid automatikusan kiegyenlítésre kerüljenek. További információ a PayPal-ról

OTP Bank

Offline fizetés banki átutalással: a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámunkra utald át a számla ellenértékét. Ne felejtsd a közleménybe beírni a díjbekérő sorszámát, mert ebből fogjuk tudni, hogy a te befizetésed érkezett meg. Te is tudod, hogy az átutalás kicsit időigényes, amíg a bankszámlánkra érkezik a befizetésed, kérjük légy türelemmel, de a banki utalásokat többször ellenőrizzük és jóváírjuk munkanapokon.

Bankszámla adataink

Kérjük a díjbekérő pénznemének megfelelő számlánkra utalj.

Forint bankszámla: 11742173-20141965 (OTP Bank) | IBAN (nemzetközi): HU68117421732014196500000000
EUR bankszámla: 11763426-61976881 (OTP Bank) | IBAN (nemzetközi): HU05117634266197688100000000
USD bankszámla: 
11763426-61977019 (OTP Bank) | IBAN (nemzetközi): HU63117634266197701900000000
SWIFT / BIC kód
: OTPVHUHB

Offline fizetés banki készpénz befizetéssel: ha nem tudsz sem utalni, sem online fizetni, bármelyik OTP bankfiókban készpénzben be tudod fizetni a díjakat. A rendelés végén válaszd a banki átutalást, és a bankfiókban a befizetés kedvezményezettjének a díjbekérőn szereplő adatainkat és számlaszámunkat, megjegyzésnek pedig a díjbekérő sorszámát írd be. A befizetések feldolgozása az átutalásokéval megegyezik, munkanapokon többször ellenőrizzük és jóváírjuk ezeket is.

Offline fizetés házipénztári befizetéssel: ha bankfiók helyett inkább a személyes ügyfélszolgálatunkon fizetnél készpénzben, ezt is megteheted. A házipénztárba munkanapokon 9:00 – 17:00 között tudsz befizetni a Victor Hugo u. 18-22. címen lévő ügyfélszolgálatunkon. A jóváírás a befizetéssel egy időben megtörténik.

E-számla vagy papír számla

A befizetés jóváírásakor amikor a díjbekérő összegét teljesen rendezted, egy az azt kiváltó hiteles számlát állítunk ki, ez tehető a könyvelésbe.

A megrendelés során lehetőséged van kiválasztani, hogy hagyományos papír alapú számlát kérsz, vagy elektronikus számlát (e-számla).

Ha e-számlát kérsz, a számlát jóváírás után néhány perccel e-mailen küldjük el részedre. Az e-számla elektronikus formában érvényes, digitális aláírással és időbélyegzővel rendelkezik, minden tekintetben megfelel a magyar jogszabályi előírásoknak és a NAV formátum-követelményeinek. Az e-számla maga egy PDF fájl, amiben beágyazva szerepel mindez. Az elektronikus aláírás hitelessége ezen leírás alapján ellenőrizhető.

Ha hagyományos, papír alapú számlát kérsz, akkor a jóváírás után e-mailen csak egy számla másolatot kapsz, mert az eredeti, első példányt postán küldjük el néhány napon belül.

ÁFA szabályok

A szolgáltatásaink díját ÁFA terheli. A legtöbb helyen feltüntettük a nettó (ÁFA-mentes) és bruttó (ÁFÁ-t tartalmazó) árakat is. Ezeket a magyar, 27%-os ÁFA mértékkel számoltunk ki, de ettől eltérhet a tényleges ÁFA-teher, ha külföldről rendelsz lehet, hogy kevesebbet kell fizetned.

Minden szolgáltatás amit rendelhetsz az oldalon (kivétel: Menedzselt Cloud) automatizált szolgáltatás-létesítési háttérrel működik és ezért az úgynevezett távolról is nyújtható szolgáltatások körébe tartozik.
Ezekre a szolgáltatásokra az alábbi EU-s ÁFA szabályok vonatkoznak:

  • Magyarországi előfizető (üzleti vagy magán egyaránt): 27% ÁFA
  • EU-n belüli üzleti előfizető (EU adószámmal rendelkezel): fordított adózás, a számlázás ÁFA mentes
  • EU-n belüli magán előfizető: annak az országnak az ÁFÁ-ja számít, ahonnan használod a szolgáltatást. Pl.: Németország esetén 19% az ÁFA
  • EU-n kívüli előfizető  (üzleti vagy magán egyaránt): ÁFA törvény területi hatályán kívüli, a számlázás ÁFA mentes

A rendelésnél megadott címeket egy automata csalás-ellenőrzővel ellenőrizzük és összevetjük a rendelés során gyűjtött többi adattal (IP cím, fizetési adatok, stb.). Ha eltérést észlelünk a megadott külföldi cím és a többi adat között, akkor a cím valódiságának igazolását kérhetjük tőled.